Projekto santrauka:

Remiantis LEVEL 5 sistema (įrankis, skirtas įvertinti ir patvirtinti neformaliuoju būdu įgytas verslumo kompetencijas) projekto metu bus sukurta:

Verslumo įgūdžių tobulinimo ir įsivertinimo metodika mokiniams, paremta LEVEL 5 sistema, prieinama internete;

Interaktyvi priemonė, kuria galės naudotis mokiniai, profesijos mokytojai, dėstydami verslumo modulį, verslo įmonių praktikos vadovai su animaciniais verslumo įgūdžių video, užduotimis ir kompiuteriniais žaidimais. Projektas pagerins jaunuolių verslumo įgūdžius, kurie yra svarbūs asmenybės augimui, įsidarbinimui ir savirealizacijai ir prisidės prie bedarbystės mažinimo.

Projekte dalyvaujančios organizacijos:

Koordinatoriai – Profesinio mokymo centras „Žirmūnai“ (Lietuva);

Švietimo ir kultūros mobiliųjų technologijų institutas IMOTEC (Lietuva);

Vilniaus universitetas (Lietuva);

Blended learning institutions cooperative (Vokietija);

The Nottingham Trent University (Jungtinė Karalystė);

EPRALIMA (Portugalija);

VSIA Rigas Turisma un radosas industrijas tehnikums (Latvija);

Zeynep Mehmet Dönmez Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi (Turkija).

Projekto svetainė: http://www.vesk.lt/vesvet/

PARTNERIŲ SUSITIKIMAI

www.vtpvm.vtpvm.lt/lt/projektai/tarptautiniai-projektai/vesvet/susitikimas-vilniuje/

 

 

NAUJIENOS

2020-05-27

Animacija ir kompiuteriniai žaidimai gali padėti ugdyti ir įsivertinti verslumo kompetencijas

Plačiau–>https://erasmus-plius.lt/ispudziai/svietimas/animacija-ir-kompiuteriniai-zaidimai-gali-padeti-ugdyti-ir-isivertinti-verslumo-kompetencijas/