Spalio 19 d. progimnazijų, gimnazijų ir profesinių mokyklų užsienio kalbų mokytojai dalyvavo
programos Erasmus+ strateginių partnerysčių projekto „STELA: Storytelling for Teaching English
as Second Language“ (liet. „Istorijos pasakojimas mokant anglų kalbos kaip antrosios kalbos“). Nr.
2020-1-UK01-KA201-079110, sklaidos renginyje. Renginio tikslas – pristatyti projektą STELA ir
jo pedagoginę sistemą, pagal kurią pasakojimas pasitelkiamas kaip metodas užsienio kalbos kaip
antrosios kalbos mokymui ir mokymuisi gerinti.
Dalyviai susipažino su STELA scenarijais, kurie yra pavyzdžiai, kaip istorijų pasakojimą
įgyvendinti įvairiuose kontekstuose ir ugdymo lygmenyse. Jie taip pat nagrinėjo skaitmeninio
pasakojimo, kuris yra pasakojimo forma, kurioje naudojami daugialypės terpės elementai,
pavyzdžiui, vaizdai, garso ir vaizdo įrašai bei tekstas, privalumus ir galimas priemones. Dalyviai
turėjo galimybę kurti savo skaitmenines istorijas naudodamiesi įvairiomis internetinėmis
platformomis ir programomis. Renginys baigėsi apmąstymais apie skaitmeninio pasakojimo galią
šiuolaikinėje klasėje, kaip teigė Maiklas Searsonas (Michael Searson): „Viena iš priežasčių, kodėl
skaitmeninės istorijos taip gerai tinka šiuolaikiniams mokiniams, yra ta, kad jos apima įgūdžius,
įrankius ir praktiką, kurie atitinka šiuolaikinių mokinių poreikius“.
Apie projektą: https://www.vesk.lt/erasmus-ka2-pagrindinio-veiksmo-profesinio-mokymo-
sektoriaus-strategines-partnerystes-projektas-stela-storytelling-for-teaching-english-as-second-
language-nr-202/