Naujienos

Animacija ir kompiuteriniai žaidimai gali padėti ugdyti ir įsivertinti verslumo kompetencijas

Mokyklos misija – paruošti mokinius, kad jie rastų vietą gyvenime, turėtų gerą darbą arba sukurtų savo verslą, galėtų save realizuoti, būtų sėkmingi. Mokyklos moko įvairių disciplinų – matematikos, fizikos, lietuvių kalbos, bet kartais atrodo, kad gyvenime to neužtenka. O ko gi dar reikia, kokių žinių ir įgūdžių?

Profesinės mokyklos moko ne tik bendrojo ugdymo dalykų, bet ir profesinių įgūdžių, kurie padeda geriau paruošti jauną žmogų gyvenimui, tačiau bendraudami su darbdaviais, girdime jų nusiskundimus, kad mokiniai ateina turėdami žinių ir profesinių įgūdžių, bet jiems trūksta bendrųjų kompetencijų.  Suvokdami, kad turime ugdyti bendrąsias kompetencijas, nusprendėme sukurti įrankius, kurie padėtų profesijos mokytojams ir darbdaviams planuoti, ugdyti ir vertinti verslumo įgūdžius, o mokiniams padėtų turimus verslumo įgūdžius tobulinti ir įsivertinti.

Plačiau–> https://erasmus-plius.lt/ispudziai/svietimas/animacija-ir-kompiuteriniai-zaidimai-gali-padeti-ugdyti-ir-isivertinti-verslumo-kompetencijas/